Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Παλιό Συρτάρι-Μικρό Τέμπλο Εκκλησίας





Λίγο πριν την πρωτοχρονιά είχα  πρόταση από την Ρένα Χριστοδούλου 
να πάρω μέρος στην ανταλλαγή δώρων , 
δεν προλάβαινα όμως να φτιάξω κάτι όπως θα το ήθελα.
Υποσχέθηκα ότι στην επόμενη πρό(σ)κλησή της να πάρω μέρος.
Έτσι όταν είδα την πρότασή της, για το συρτάρι, άρχισα να ψάχνω τι θα κάνω.
Μαζεύοντας τα χριστουγεννιάτικα στολίδια, έπεσε στα χέρια μου ένα μικρό καμπανάκι.....
Και να η ιδέα, θα φτιάξω ένα εκκλησάκι είπα!!!
Πως όμως μπορείς να χωρέσεις ένα ολόκληρο εκκλησάκι σ΄ένα  συρτάρι;


Πριν πολλά πολλά χρόνια, βρήκα έξω από ένα κάδο δυο δεμάτια 
με πηχάκια, και σαν γνήσια ρακοσυλλέκτρια, τα μάζεψα.
Ήταν από ένα μαγαζί με εκκλησιαστικά είδη που έκανε ανακαίνιση.

Έτσι τα πηχάκια μου, βγήκαν ανέλπιστα, μετά  τόσα χρόνια 
από την αποθήκη

Άρχισα να ψάχνω πως να τα προσαρμόσω για να φτιάξω το εκκλησάκι μου
και στάθηκα σ΄αυτό που βλέπεται στην φωτογραφία παραπάνω.
Απλά αυτό ήταν μόνο το τέμπλο της εκκλησίας,
 γιατί όχι, είπα,θα φτιάξω  τέμπλο,
 εξάλλου δεν χωρούσε τίποτε άλλο το συρτάρι μου!!!

Έτσι έκοψα τα πηχάκια μου




Έχω πολλές εικονίτσες και έτσι έκανα κάποιες επιλογές.

Επειδή τα πηχάκια μου ήταν παλιά και δεν είχαν όλα το ίδιο 
χρώμα αποφάσισα να τ' αλλάξω...


Έχω ζήσει δυο χρόνια στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και εκεί όλες οι εκκλησίες 
έχουν πλουμιστά τέμπλα!!!
Είπα να το φτιάξω κάπως έτσι....έτσι άρχισα να τα χρωματίζω με σκόνες αγιογραφίας
αυγό ξύδι και χρυσοκονδυλιά.

Το παλιό συρτάρι.....

και η προσαρμογή...




Διαστάσεις 64*36*12


Τα πηχάκια έγιναν και εικονοστάσι 

και διαχωριστικά καγκελάκια  










Τα καντηλάκια είναι καπάκια από βανίλιες 
τα βαζάκια είναι μπουκαλάκια από σίδηρο 
το κουρτινάκι είναι φαρδιά κορδέλα 
και ο πολυέλαιος  ήταν στεφανάκι από ένα παλιό κηροπήγιο 



Ο δικέφαλος του πολυελαίου ήταν παλιό μπρελόκ.


Κάπου εδώ τελειώνει η ιστορία του μικρού τέμπλου μου.
Θέλω να ευχαριστήσω την Ρένα Χριστοδούλου 
για την πρό(σ)κλησή της !!!
Αγαπημένη μου Ρένα Το συρτάρι είναι στην διάθεσή σου...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

38 σχόλια:

Eva's blog είπε...

Τι να πω?????????ΑΦΩΝΗ!!!!!ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!!ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΜΑΚΡΑΝ!!!!!!!ΕΥΓΕ!!!!!!!!!!!

...irida... είπε...

απιστευτοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!συγχαρητηριαααααααααααααααα!!!!!!!

kiki είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!Φοβερή δουλειά και τι λεπτομέρεια!!!Μπράβο σου!!!Συμφωνώ με την Εύα το καλύτερο συρτάρι και με διαφορά!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!!!
ΝΑΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!!!
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!!!
ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ , ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Ευτυχία , δεν υπάρχουν λόγια!!!!! Είναι τέλειο, φανταστικό και χίλια μπράβο για την τόσο όμορφη και έξυπνη ιδέα!!!!!!!!!! Γειά στα χέρια σου!!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Θα συμφωνήσω κιεγώ. Μακράν η καλύτερη παρουσίαση συρταριού μέχρι τώρα. Πολλά μπράβο.

Sophie είπε...

Eίναι απίστευτο πόσο όμορφο έγινε μπράβο Ευτυχία είναι ένα αριστούργημα!!Φιλάκια!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Είναι παρα πολύ όμορφο!!! Μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

πολύ δουλειά αλλά τρομερό αποτέλεσμα...ξεκίνησα κάτι παρόμοιο αλλά όχι τέμπλο...

Mαρίτα Καράπη είπε...

Καλώς σε βρίσκω Ευτυχία !!!Η ιδέα σου με το τέμπλο της εκκλησίας μου άρεσε πάρα πολύ!Τη θεωρώ κορυφαία!!!!

Marie-Anne είπε...

Ευτυχία μου, έφτιαξες ένα αριστούργημα !!!! Τί καλά που είχες 'μαζέψει'τα πυχάκια ! Καταπληκτικές λεπτομέρειες, πολλή δουλειά, ευρηματικότητα και, είμαι σίγουρη, πολλή αγάπη σ'αυτό που έφτιαχνες. Μπράβο και πάλι μπράβο !!!

mary's crafts είπε...

Αριστουργημα!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν εχω λογια να εκφρασω τον θαυμασμο μου!!!!Φοβερη ιδεα, αψογη δουλεια, υπεροχο αποτελεσμα!!!!!
Μπραβο Ευτυχια μου!!!! Μπραβο σου!!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Ένα θαύμα... δεν υπάρχουν λόγια!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!

Nena είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΕΜΠΛΟ!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΗΧΑΚΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΑΚΙ....ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

giasmin είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ,ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Eustathia είπε...

Συγχαρητήρια Ευτυχία....μόλις το είδα από τη Ρένα και δεν μπόρεσα να μην σχολιάσω την καταπληκτική δουλειά που έκανες....αφού στην αρχή που είδα την φώτο νόμιζα ότι ήταν κανονικό τέμπλο....Φιλιά!!!!!!!

deppy11 είπε...

εχω μεινει αφωνη με αυτην την καταπληκτικη δημιουργια!!!!Μπραβο Ευτυχια μπραβο!!!!

Χαριτίνη είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!!!!!!!
ΟΤΙ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑΥΡΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΟΥ!!!!!
ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!! ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΟΣ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!! ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΗΤΑΝ Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!! ΣΟΥ ΒΑΖΩ ΟΧΙ 20 ΑΛΛΑ 200 ΜΕ ΤΟΝΟ!!!!
ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!(ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 20ο ΣΧΟΛΙΟ!!!!!)

Unknown είπε...

Εντάξει, δεν έχω λόγια! Απίστευτη δημιουργικότητα και φαντάσια! Και το αποτέλεσμα φοβερό! Ζηλεύω λίγο που δεν έχω συρτάρι αλλά μετά από αυτό θα ντρεπόμουν να το δείξω έτσι και αλλιώς!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!!!! ενα καταπλήκτικό τέμπλο ισάξιο με τα αληθινα.... ΕΥΤΥΧΙΑ μου το έκανες υπέροχο.... ειδες τι κανει μιά ιδέα;;; και μράβο και της Ρένας ..που μας έβαλε σ αυτήν την δημιουργικότητα.....και σε άλλα όμορφα με το καλό!!!!φιλια..

Kiki Aposeki είπε...

Ααααααα!!!!!! Έμεινα άφωνη!!!Αριστούργημα!!!! Καλό μήνα Ευτυχία μου!!!!

Pepi είπε...

Εξαιρετικό αποτέλεσμα! Μπράβο σου !

Μαρία είπε...

τι να πω..η κατασκευη σου αξιζει πολλα πολλα μπραβο..νασαι καλα..καλη συνεχεια..πολλα φιλια

Rena Christodoulou είπε...

ΕΥΤΥΧΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ
http://amaryllis-femme.blogspot.com/2012/01/meeting-rendezvous.html
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

oldthings είπε...

Γλυκιά μου Ευτυχία,
Σε ευχαριστώ μου με ακολουθείς ,είμαι πολύ νέα στο χώρο ...Όμως επισκέφτηκα το μπλόκ σου και οφείλω να ομολογήσω ότι τέτοια δημιουργικότητα και ευφαντασία ,ο τρόπος που χρησιμοποίησες τα πηχάκια ...τι να πώ ..δεν βρίσκω λόγια..Εύχομαι όλη σου η ζωή να είναι πάντοτε γεμάτη δημιουργία !! λέξη που για μένα σημαίνει αγάπη για τη ζωή ..
Την αγάπη μου
Ολυμπία

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φανταστική δουλειά συγχαρητήρια..μόνον εγώ καταλαβαίνω ποσο δούλεψες γι' αυτό.Κάποτε έφτιαχνα ζωγραφιστά εικονοστάσια στο εργαστήριο μου , βέβαια όχι πολλά γιατί το καθένα ήταν μοναδικό γιατί ζωγράφιζα τις εικκόνες της οικογένειας..Πραγματικά καλώς σε βρήκα!

Maria.. είπε...

δεν γινόταν να μη περάσω να το δω!! έπαθα πλάκα!!! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ..
φυσικά μαζέψαμε τα 2 συρτάρια που είδε η Ρένα στο δρόμο.. άντε να δω τι θα καταφέρω!! :(
καλό βράδυ

vailie είπε...

Καλως σε βρηκα!!! Εχω μεινει αφωνηηηη!!!!!
Τι απιστευτη δουλεια εχεις κανει..... λενε οτι εχω πολλη υπομονη , μα δεν σε φτανω ουτε στο μικρο σου δαχτυλακι!!!
Ευγε, Ευτυχια μου!!! μακαρι να ημουν θεσσαλονικη να σε γνωρισω στο meeting μαζι με τις αλλες κοπελες....

Despina είπε...

Ευλογημένη τί έκανες .... δεν έχω λόγια... Απίθανο

Μαiρη είπε...

Eυτυχία, υποκλίνομαι στην ομορφιά της δημιουργίας σου!

Looky look είπε...

Τι έχεις φτιάξει καλή μου;;;;;
Είναι τέλειο!!!!

Αναστασία είπε...

Τι υπέροχο εκκλησάκι! Τι λεπτομέρεια... μέχρι και πολυέλαιο, καντίλια! Τι να πω... δεν έχω λόγια! Τέτοια λεπτομέρεια. Μπράβο!

Eleni Di. είπε...

Εκπληκτικό! Εν καιρώ, με την άδειά σου, θα αναρτήσω φωτογραφίες και τον σύνδεσμό σου στα μπλογκ μου, ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ (διαδικτυακή κατήχηση)http://mazi-xeri-xeri.blogspot.com και ΚΟΚΚΟΣ ΣΙΝΑΠΕΩΣ (για κατηχητές)http://kokosinapeos.blogspot.com

catechetical schools είπε...

Χριστός Ανέστη Ευτυχία!
Πάρα πολύ ωραία κατασκευή!
Δόξα στον Κύριο , που έδωσε στα παιδιά του το χάρισμα της Δημιουργίας!
Να είσαι καλά!

Φανή είπε...

Ένα συρτάρι μεταμορφώθηκε σε έργο τέχνης! Τέλειο στην παραμικρή του λεπτομέρεια το εκκλησάκι σου. Πολύ όμορφη η κίνηση, μπράβο σε όσους παίρνουν μέρος! Σας ετοίμασα κι εγώ ένα μικρό αφιέρωμα! Καλή επιτυχία στην έκθεση!

Unknown είπε...

Ο θεός να σε ευλογεί να έχεις την κάθε Ευτυχία στην ζωή σου !!